آفتاب با دو انگشت پنهان نمی شود
صالحه( رشیدی) صالحه( رشیدی)

طبق عادت سری به سایت مشعل زدم نوشتۀ (یاداشت ضروری ) توجه ام را جلب کرد ، خواستم به تآید نوشته محترم مسوول سایت مشعل بنویسم سایت های مخرب که به شکل مافیای فرهنگی تلاش دارند تا اعمال جنایتکارنه بنیاد گران جهادی و طلبی را در زیر نام اسلام ببوشانند و دهه های پر ماجرا کشتن ، سینه بریدن ، چور و چپاول ، غارت معادن و اثار باستانی و تاریخی ، غصب ملکیت های شخصی مردم ، نکاح زنان به جبر و اکرا ، تیل داغ کردن ها ، رقص مرده ، سر بریدن ها و هجرت های تحمیلی را با نوشته های دور از واقعیت از ذهن مردم پاک کنند اما فراموش کردند که مثال بسیار معروف وطن ما است گفته اند : ( آفتاب با دو انگشت پنهان نمی شود ) زندگی شخصی هر حزبی را که با سایر جهادی و طالبی مقایسه کنید با افتخار می توان حکم کرد که فرزند راستین و صدیق وطن کی ها بود . یکی جنایت و خیانت است که به شکل شخصی صورت میگرد و دیگری هم به شکل گروهی و وحشیانه اگر یک فردی از عضو حزب دیموکراتیک خلق افغانستان مرتکب چنین خیانت و جنایت شده باشد قابل انکار نیست فرد مرتکب اشتباه می شود اما اگر حلقه رهبری احزاب و یا تنظیم ها اهداف خصمانه و خیانتکارانه در قبال دولت و مردم داشته باشد جفای بزرگ و نابخشنودنی است حتا تاریخ نخواهد بخشید .

چند دهه از حاکمیت حزب دیموکراتیک خلق افغانستان سپری شده اما اشخاص که منافع شخصی شان را از دست داده اند فراموش نکرده اند و معمولا این اشخاص بستگی های استخبارتی با شرق و غرب دارند.

وبا هدایت و اشاره بادران خود تن به هر گونه فعالیت و تبلیغات ضد انسانی میدهند نوشتن در سایت ها چه حتا آماده با انتحار خود و فرزند خود شده اند . باید یکبار به وطن بروند و از زبان مردم عام خدمت و جنایات حکومات را بپرسند خوبی و بدی نظام ها را مردم بی هراس مورد مقایسه قرار میدهند و دعا بر حق اعضای حزب دیموکراتیک خلق افغانستان میکنند و از حکومات های بعدی با نفرت یاد کرده باور و اعتماد را در بین مردم از دست داده و جامعه را به امراض مختلف بی باوری بی ثباتی مبتلا ساخته اند . بدین باور هستیم که واقعیت جاگزین اغماز وافتضاح و افتصال خواهد بود .


July 10th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها